Dostawa
Nie pobieramy kosztów wysyłki za nasze podgrzewane produkty.
Jeśli chcesz zamówić luźne akcesorium, a w koszyku masz mniej niż 350 zł, zapłacisz 25 zł kosztów wysyłki.
Czas dostawy Adres polski
Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku przed godziną 15:00 zostaną wysłane tego samego dnia. Dostawa pod wskazany adres trwa 3-5 dni roboczych. Jeśli nie ma Cię w domu, paczka zostanie dostarczona do sąsiada.
Czas dostawy na adresy poza Polską
Jeśli zamówisz u nas od poniedziałku do piątku przed godziną 15:00, Twoje zamówienie zostanie przetworzone i wysłane tego samego dnia. Jeśli zamówisz w sobotę lub niedzielę, Twoje zamówienie zostanie przetworzone i wysłane w poniedziałek. Czas dostawy na adres w Europie wynosi od 2 do 5 dni roboczych.
Wysyłamy również poza granice Polski. Przy wartości zamówienia wynoszącej co najmniej 250 zł, nie ponosisz kosztów wysyłki. Czas dostawy na adres w Europie wynosi od 2 do 5 dni roboczych.
Płatność
U nas możesz bezpiecznie płacić w następujący sposób. Niezależnie od tego, który sposób wybierzesz, nie pobieramy dodatkowych opłat.
Karta kredytowa
Akceptujemy karty Maestro, MasterCard i Visa. Nie ma żadnych dodatkowych kosztów związanych z płatnością kartą kredytową, innych niż opłaty pobierane przez firmę kredytową.
Paypal
Posiadając konto Paypal, płacisz bezpiecznie online.
Przelew bankowy
Samodzielnie przelej swoją płatność na nasze konto bankowe. Możesz przelać całą kwotę na konto DE45 3244 0023 0550 1556 00 (kod SWIFT/BIC: COBADEFF) w imieniu HeatPerformance BV w Noordwijk aan Zee, podając swój numer zamówienia.
W przypadku przelewu bankowego, otrzymanie przez nas płatności może potrwać kilka dni. Ponieważ zamówienie nie będzie realizowane do momentu otrzymania płatności, należy uwzględnić dłuższy czas dostawy.
iDeal
Zapłać online za pośrednictwem własnego banku (ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank i Van Lanschot Bankiers).
Bancontact/Mistercash
Dla belgijskich klientów Fintro, Fortis, ING, Dexia, CBC, KBC, AXA lub VDK Spaarbank.
Sofortbanking
Fani bankowości Sofort również mogą u nas płacić. Nie należy się niepokoić nowym logo, Sofort został przejęty przez Klarnę.
Tylko po uzgodnieniu i firmom z zarejestrowanym numerem Izby Handlowej oferujemy możliwość zamówienia na konto. Aby uzyskać więcej informacji , prosimy o kontakt.
Wróć
Jeśli nie będziesz w pełni zadowolony, masz 30 dni na zwrot zamówienia.
Formularz zwrotu
W tym celu należy wypełnić formularz zwrotu i zanieść przesyłkę na pocztę. Koszty zwrotu ponoszone są na własny koszt. Po otrzymaniu zwrotu, Twoja płatność zostanie zwrócona najpóźniej w ciągu 7 dni.
Uwaga
Możesz poświęcić dużo czasu na przymierzenie swoich przedmiotów. Czy jednak nosiliście swoje produkty? Niestety nie przyjmiemy z powrotem artykułu ze śladami użytkowania.
Czy zamówiony towar jest za duży lub za mały? Wystarczy, że wyślesz do nas e-mail, a my zadbamy o to, abyś natychmiast otrzymał przedmiot w pożądanym rozmiarze wysłany do Ciebie. Koszty zwrotu są na Twój rachunek, koszty wysyłki do Ciebie są na nasz rachunek.
Na nasze produkty, z wyjątkiem baterii, udzielamy 12-miesięcznej gwarancji. Baterie objęte są 6 miesięczną gwarancją. Ważne jest jednak, że przedmioty te traktowałeś z należytą starannością. Z każdym produktem otrzymasz w pudełku instrukcję obsługi. Instrukcje obsługi można znaleźć również w naszym przewodniku użytkownika.
Chciałbyś skorzystać z gwarancji? Jeśli tak, to prosimy o kontakt w sprawie procedury.
Zamawianie
Dołożymy wszelkich starań, aby dostosować zamówienie, jeśli sobie tego życzysz. Możesz to zrobić do momentu wysłania zamówienia. Zamówienia złożone w dni robocze przed godziną 15:00 zostaną wysłane tego samego dnia.
Czy chciałbyś zmienić swoje zamówienie? Jeśli tak, to prosimy o przesłanie wiadomości e-mail.
Jak miło, że chcesz kogoś zaskoczyć naszymi produktami. Z przyjemnością zapakujemy dla Ciebie zamówienie i wyślemy paczkę bezpośrednio do szczęśliwej osoby. Pobieramy za to opłatę w wysokości 14,95 zł.
Aby dodać gift box, kliknij link “dodaj gift box” w kasie.
Zawsze możesz zalogować się na stronie swojego stronie, aby sprawdzić, czy Twoje zamówienie dotarło do nas prawidłowo. Miej również oko na swoją skrzynkę mailową, email z potwierdzeniem wysyłki zostanie wysłany natychmiast po złożeniu zamówienia. Nie otrzymujesz wiadomości e-mail? Dla pewności sprawdź też swoją skrzynkę śmieciową.
Oczywiście, zawsze możesz wysłać do nas e-mail z dalszymi pytaniami.
Na swoim koncie znajdziesz:
- Twoje dane (adres e-mail, adres)
- Historia Twoich zamówień
- Status zamówienia
Możesz również samodzielnie edytować swoje dane. Jeśli zmienisz swój adres po złożeniu u nas zamówienia, Twoje zamówienie zostanie wysłane na podany adres wysyłki. Aby zmienić adres wysyłki zaraz po złożeniu zamówienia, prosimy o wysłanie do nas maila.
Podręczniki
Zobacz instrukcję obsługi naszych podgrzewanych podeszew tutaj.
Tutaj można zapoznać się z instrukcją obsługi akumulatorów jonowo-litowych.
Zapoznaj się z instrukcją parowania pilota ze skarpetami PRO tutaj.
O nas
Jesteś ciekawy historii stojącej za HeatPerformance? Założyciele chcieliby się przedstawić.
Czy Twoje pytanie nie znajduje się na liście?
Skontaktuj się z nami, chętnie pomożemy Ci dalej….
Kontakt